Serwis

Awarie działania usługi i problemy z jej odbiorem można zglaszać:

1) Telefonicznie u serwisantów pod numerami tel. 507-152-008, 500-287-090. Serwisanci odbierają telefony w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-20:00 oraz soboty nie-świąteczne od 10:00 do 15:00.

2) Telefonicznie zostawiając wiadomość na automacie zgłoszeniowym pod numerami tel. 507-152-008, 500-287-090

3) Sms-em pod numerem telefonu 507-152-008, 500-287-090

4) Osobiście w naszym BOK przy ul. Żeromskiego 14/1 w Helu, w godzinach pracy biura.

Awarie z winy abonenta i na odcinku od skrzynki dystrybucyjnej do mieszkania klienta:

uszkodzone kable, uszkodzone wtyki, awarie po stronie switcha, routera, komputera

klienta usuwamy w godzinach 10:00 - 18:00 od poniedziałku do soboty.

Awarie po stronie szkieletu sieci usuwamy całą dobę 7 dni w tygodniu.

Inne zgłoszenia można składać dodatkowo w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta.

o

Zalecenia testowania prędkości:

  • W celu przetestowania poprawności działania łącza polecamy serwis http://www.speedtest.net
  • Wykonany test przedstawia orientacyjne parametry przyłącza do sieci Internet. Z uwagi na wysoką przepustowość w taryfie FULL-SPEED oraz FULL-SPEED+, wiele serwerów pomiaru przepustowości w Internecie może nie być w stanie zagwarantować odpowiedniej przepustowości dla testu, przez co wyniki mogą niepotrzebnie wprowadzać użytkownika w błąd sugerując awarię łącza.

Aby pomiar prędkości był miarodajny powinien zostać wykonany z zachowaniem poniższych wskazówek:

  • Podłącz komputer kablem do internetu, jeśli to możliwe z pominięciem urządzenia pośredniczącego np. routera, switcha
  • Użyj szybkiego i sprawnego komputera, jeśli komputer jest "zamulony" wynik nie będzie imponujący
  • Upewnij się, że w momencie wykonywania testu prędkości żadna inna aplikacja nie wykorzystuje połączenia internetowego np. programy do ściągania plików, aktualizacje programu antywirusowego
  • Upewnij się, że inni użytkownicy nie korzystają z internetu np. poprzez tablet, telefon, telewizor
  • Jeśli wynik nie jest satysfakcjonujący spróbuj jeszcze raz na innej przeglądarce
  • Wykonaj kilka testów na różnych serwerach

Wyniki pomiarów wykonywanych zgodnie ze wskazówkami nie powinny znacząco odbiegać od przepustowości wykupionego abonamentu.


Internet Hel, Jurata, Jastarnia, Kuźnica, Chałupy, Władysławowo. Najszybszy Internet na Półwyspie Helskim. hispeed.pl